Sunday, November 27, 2016

Set Kesuburan Shaklee untuk suami isteri

Cahaya mata atau zuriat sangat ditunggu-tunggu kedatangannya. Namun jika anda masih belum dikurniakan zuriat, jangan cepat berputus asa, ikhtiarkan segala perubatan yang ada. InsyaAllah jika kedua-dua anda tiada masalah dari segi faktor kesuburan, pasti kedatangannya akan tiba juga. 

Untuk ikhtiarkan dengan Set Kesuburan Shaklee ada beberapa produk yang boleh saya cadangkan. Set ini juga membaantu untuk meningkatkan tahap kesuburan untuk isteri dan suami. Selain itu juga produk ini membantu untukmenigkatkan tahap keintiman hubungan suami isteri. 

Set kesuburan Shaklee basic ini terdiri daripada : 


Untuk isteri Set Kesuburan terdiri daripada : 


GLA Complex : GLA complex ini bertujuan untuk mengimbangi hormon dalam tubuh badan wanita. Cara pemgambilanjuga berlainan untuk kesuburan dan untuk memperbiki kitaran haid anda. Jika anda mengalami maslah haid yang tidak teratur disarankan untuk memperbaiki kitaran pusingan haid dahulu setelah itu boleh konsume untuk kesuburan. 

B-Complex : B-complex Shaklee mengandungi asid folic juga. untuk wanita yang bercadang untuk hamil sangat di syorkan untuk mengambil asid folic sebelum hamil lagi. Bcomplex ini juga menngandungi 8 vitamin B yang diperlkan untuk badan. Ia jugabertujuan untuk mengurangkan stress pada badan. Stress juga salah satu penyebab kepada ketidak stabilan hormon badan. 

Untuk Suami Set kesuburan terdiri daripada : 



Zinc Complex : Zinc bertujuan untuk meningkat tahap kesuburan sperma. 

Vita-E Complex : Meningkatkan tahap intiman antara suami isteri. Isteri juga boleh menngambil Vitamin E ini. 

Set kesuburan suami isteri ini membantu meningkatkan tahap kesuburan kedua-dua pasangan. selain itu juga faktor pemakanan juga perlu di jaga bagi menigkatkan lagi tahap kesuburan. 

Untuk sebarang pertanyaan dan pembelian. Boleh hubungi saya seperti di bawah ini. Inginkan penjimatan berganda? Jom sertai kami sebagai Ahli Shaklee dengan bayaran serendah RM68.90 sahaja. 



No comments:

Post a Comment