Saturday, November 26, 2016

Nak Beli Shaklee Secara Online?

Assalamualaikum.... 



Ada tak yang bertanya bagaimana nak membuat pembelian produk Shaklee? Susahnya nak buat belian produk Shaklee... Errr tak susah? Mudah sahaja. Anda tahu tak belian produk Shaklee ini boleh dibuat pembelian secara ONLINE. Tapi perlu juga melalui SID (Shaklee Independent Distributor). kenapa perlu melalui SID ni? meh sini saya kongsikan.

Sekiranya anda membuat pembelian produk Shaklee, secara automatik anda layak untuk diberi konsultasi secara percuma melalui SID tersebut. Jika tidak, dikhuatiri cara pengambilan yang salah atau tidak sesuai dengan tubuh anda. Jika anda mengalami healing crisis juga boleh terus merujuk kepada SID tersebut. Tapi jika SID tersebut tidak memberi konsultasi bagaimana? Cuba juga dapatkan daripada SID tersebut ya. 

Maka perlu di ingatkan, dapatkan SID yang bertauliah dan yang benar-benar ingin membantu meningkatkan tahap kesihatan anda. Rugi tau jika anda melabur ratusan ringgit untuk belian produk tapi tidak mendapat konsultasi secara berterusan daripada SID anda. Jika anda tidak mahurugi jom cari SIDPRO Shaklee yang sentiasa anda untuk memberikan khidmat nasihat yang betul cara pengambilan Vitamin. 

Bagi yang baru nak memulakan bisnes shaklee, mudah sangat kan! Tidak perlu menghadap atau berdepan dengan jem, buat belian secara online dan trace belian anda. mudah sangat nak beli barangan Sahklee ini tau!!



Nah untuk pembelian Vitamin C Sahklee secara online anda boleh klik terus di gambar di bawah ini.
Cara pemgmbilan Vitamin C adalah : 1 Biji sehari selepas breakfast.



Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau persoalan,boleh hubungi saya di talian ini ya! Jom dapatkan penjimatan berganda dengan pendaftaran sebagai Ahli Shaklee serendah RM68.90 SAHAJA.

No comments:

Post a Comment