Tuesday, November 22, 2016

FREE SHAKLEE TRIP

Pernah dengar tak Shklee bagi FREE TRIP untuk ahli-ahli yang layak? Serius ke free? Kenapa tak percaya? Percayalah ini bukan cobaan-cobaan tu tau. Ini realiti. Bukan percutian yang biasa-biasa tetapi yang luar biasa percutiannya. Semua ditanggung sepenuhnya siap diberi dui poket untuk beli jajan-jajan lagi. TERUJA ke SANGAT TERUJA? 


Kalau korang nak tau Bisness Shaklee ini memang sangat best dan ohsem! Reward yng di berikan adalah setara dengan susah payah anda berhempas pulas untuk mendapatkan sale. untuk entri kali ini yantie nak cerita sedikit tentang LANGKAWI trip yang disertai oleh mereka yang layak. 





Bila last anda ke LANGKAWI? serius yantie yang kampung suami di kedah pun masih belum pernah jejakkan kaki ke LANGKAWI. Langkawi juga adalah salah satu tempat percutian idaman untuk di terokai. 

Baru-baru ni Shaklee telah menaja seramai 300 orang leader-leader hebat yang berjaya mengumpukan point untuk ditebus bagi percutian percuma ini. Yng paling best dan sangat best sekali mereka yang pergi ni hanya peru membawa diri dan kain baju dan duit untuk borong sakan di sana. Jeles tau!! 

Perbelanjaan pengangkutan, tiket flight, tiket bot, tiket cable car dan kesemua tempat yang dilawati di taja oleh SHAKLEE. Oh my beruntung sangat dan memang terbalas penat lelah mereka yang berusaha lebih ni. 


Ini pula tempat penginapan yang di taja Shaklee, di WESTIN HOTEL & RESORT. Hotel ini bertaraf 6 bintang tau! bayangkan semalam untuk menginap di sana bagi 1 bilik mencecah RM2 ribu. Bukan bilik biasa-biasa tau Shaklee bagi. Mereka yang pergi juga di layan bak orang triple VIP di sana. Kelas lah!. teruja tak? Lagi Shaklee taja Dinner yang menghadap sunset lagi. Oh memang sangat Ohsem betul SHAKLEE TRIP ni. Shaklee juga berikan goodies bag yang memang sangat best barangannya dan sebanyak RM150 setiap seorang untuk beli jajan-jajan kat sana. 

Macam mana nak dapatkan SHAKLEE TRIP ini? Pertama sekali anda perlulah mendaftar sebagai ahli dan aktif dalam bisness Shaklee. Jika anda tidak tahu bagaimana nak berniaga, jom join kami sebagai ahli shaklee yang sama-sama berebut untuk dapatkan trip yang best ni!!


Opps lupa nak bagitau lagi jika point anda banyak blehlah anda bawak satu family sekali, mak ayah pun boleh tau. yang pasti kena rajin dan berusaha lebih. Bak kata pepatah siapa yang Rajin dia yang Dapat lebih kan. 

Nak tau tentang Shaklee dan berminat mendaftar sebagai ahli?  jom hubungi yanti!!

Your Trusted SIDPRO
Noorizdaantie Samar 
885939 


No comments:

Post a Comment