Thursday, November 17, 2016

Cara Hilangkan Parut Jerawat Semudah ABC

Kesan parut jerawat di muka sememangnya sukar untuk di hapuskan namun ia bukanlah sesuatu yang mustahil. Jom baca testimoni pengguna yang mengamalkan Set kulit Shaklee secara konsisten dan merasai kesan kebaikkan dan yang paling best bila kesan dan parut jerawat semakin pudar dan hilang.


Beliau hanya mengambil supplement berpantang dan milkbooster, kesannya badan bertambah sihat, tiada masalah dalam penghasilan susu dan kesan sampingan yang diperolehi kesan parut dan jerawat semakin menghilang. Malah tona kulit juga semakin sekata. Seronok bukan!


“Gambar sebelum 2012 tu, mimpi ngeri bagi saya. Muka jadi camni disebabkan kedegilan saya mencuba pelbagai produk muka dipasaran. Dan juga saya mengalami masalah resdung berserta alergik makanan laut. Start 2013, consume shaklee untuk berpantang dan milkbooster. Alhamdulillah, banyak perubahan yang sy nampak terutamanya bahagian kulit wajah. So, sy continue je makan shaklee sampai skrg. Saya takut nak cuba produk lain, shaklee je yang buatkan saya yakin!”


Kisah yang kedua pula adalah kisah adik kepada kawan yantie sendiri yang menjadi konsumer tegar set kulit cantik. Pelbagai kaedah dan rawatan telah diusahakan namun hasil tidak memberangsangkan. Namun setelah menjadi pengguna tegar Set Kulit Cantik Shaklee, jerawat semakin menghilang, parut dan bekas jerawat juga semakin pudar. Gembira hati adik dora ni tau!



"Beliau dah berhabisan beribu ringgit untuk treatment muka sahaja. Tak agak agak masa tu, di pusat rawatan muka.

First anis suruh dora makan 3 vitamin. Vitamin C, B Complex dan Vitamin E. Beliau ikutkan sahaja. Mencuba demi inginkan kulit muka kembali licin. Anis suruh minum air masak 2 liter, ikutkan juga.

Tambah pandai lagi, mana entah beliau google. Katanya tidur mesti kena cukup. 12 malam beliau wajib tidur katanya. "Jangan kacau dora tau. Jumpa esok pagi". Bangun pukul 6.
Gambar tudung merah jambu tu, baru pulih tu."

Anda mempunyai masalah yang sama dengan pengguna di atas?
Jangan segan silu untuk hubungi yantie ya untuk pembelian dan pertanyaan.


No comments:

Post a Comment