Thursday, November 24, 2016

Pengedar Shaklee Kulai, Johor

Assalamualaikum....



Anda berada di kulai? Dan mencari pengedar Shaklee di sekitar Kulai, boleh hubungi saya untuk mendapatkan vitamin yang diperlukan beserta konsultasi. Jom saya perkenalkan serba sedikit tentang diri saya ya! 

Nama diberi Noorizdayantie Samardan pada ketika ini saya brusia 32 tahun, pemalu tetapi bila dah bersua muka dan bertegur sapa memang boleh di ajak bersembang lama (haha kaki sembang juga tau!). Telah berkahwin dan mempunyai sepasang anak. 

Saya merupakan fulltime housewife jadi memang tidak ada masalah untuk COD barang di sekitar kulai. Mempunyai Ijazah dalam bidang Sains Fizik. Pernah bekerja sebagai Pegawai sains dan pembantu penyelidik di USM satu ketika dahulu. Lebih suka tidak terikat kepada kerja kerana boleh menumpukan sepenuhnya kepada anak dan keluarga. 

Terjebak dalam perniagaan Shaklee ini kerna pertama sekali mempunyai masalah penyusuan. Susu merundum, stok susu juga tiada. Oeh itu set pertama saya bersama Shaklee adalahset penyusuan. Set ini memang sangat bagus dan memang saya cadangkan untk sesiapa yang mempunyai masalah penyusuan.

Jom hubungi saya atau whatsapp terus ke seperti nombor di bawah:





No comments:

Post a Comment