Saturday, November 26, 2016

Bonus Shaklee Malaysia yang Super BEST!!

Bonus Shaklee LUMAYAN. Betul ke?



Pernah tak terlintas di dalam fikiran anda, banyak sangat ke bonus Shaklee ni sampai ramai yang berhenti kerja buat fulltime bisnes Shaklee? Sampai berapa angka saya layak untuk mendapatkan bonus Shaklee?

Setiap SID yang mendaftar layak untuk mendapat bonus Shaklee dengan syarat UV melebihi 250UV yang mana ia lebih kurang dalm RM450 ke atas dalam tempoh sebulan. Susah nak dapatkan 250UV? Sebenarnya ia tidak susah dan mustahil. Jika nada dapat menjual 2 botol VIVIX anda terus layak untuk mendapatkan Bonus Shaklee. Lagi pulak kalau anda sememangnya menggunakan sendiri SET PENYUSUAN, atau ada adik beradik anda juga turut mengambil supplement Shaklee ini, secara automatik jualan anda dalam sebulan mencecah sehingga 250UV dan terus dapat bonus Shaklee mudah tak?

Untuk leader yang aktif pula anda berpeluang untuk mendapatkan CAR SUBSIDY dan CONVENTION. Kedua-dua ini anda akan perolehi sekiranya anda mempunyai group di bawah naungan anda sendiri. Angka Bonus Shaklee tidak mempunyai limit dan ia bergantung kepada hasil titik peluh anda sendiri. Lebih banyak yang anda jual dan lebih banyak yang anda ajarkan kepada anak-anak Shaklee, maka lebih banyak lagi bonus yang anda boleh dapat. Di ingatkan ya Bonus Shaklee ini tidak ada LIMIT. Ia boleh mencecah dari puluhan ringgit sehingga ke puluhan atau ratusan  ribu.

Shaklee ini sejenis MLM tapi ia tidak bergantung kepada pencarian ahli baharu sahaja. Bnus anda juga layak diterima melalui jualan  atau belian produk Shaklee.  

Best atau sangat best BONUS Shaklee ini? Kalau best dan super best, jom daftar sebagai ahli sekarang!! Nak daftar Ahli, jom sertai kumpulan saya untuk sama-sama kumpul BONUS Shaklee yang super best ini.  



No comments:

Post a Comment