Sunday, October 12, 2014

Rahsia kekal cergas seperti Atlet



Assalamualaikum....

Ramai yang ingin mengetahui bagaimana para atlet kekal sentiasa cergas sepanjang hari walaupun jadual padat dengan aktiviti. Produk ini bukan untuk atlet sahaja tau. Surirumah, suami isteri yang bekerja, juga untuk orang yang aktif dalam bidang sukan. Bagus juga diminum ketika sahur supaya badan tidak terhidrasi ketika berpuasa di pagi hari.

Semasa atau selepas menjalani aktiviti sukan berat atau ringan air isotonik pasti menjadi pilihan untuk mengelakkan rasa hidrasi dan mengembalikan rasa segar kepada badan. Namun, ada juga sesetengah air isotonik yang dijual di pasaran mengandungi paras gula yang tinggi dan tidak elok jika diamalkan secara berterusan. Bahaya tau jika paras gula tinggi. Silap haribulan penyakit diabetes pun boleh menyerang.



Performance Drink telah melalui ujian klinikal dan membuktikan rumusan OptiCarb yang sudah dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasibendalir dalam tubuh badan. Berbanding dengan minuman sukan yang lain, Performance Drink mempunyai lebih 67% otot glikogen dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera. 

Keistimewaan Performance Drink ini juga telah direka khusus untuk para angkasawan NASA, Amerika Syarikat. Selain itu juga Perfrmance Drink juga menjadi pilihan utama bagi para atlet bertaraf antarabangsa dan pengembara terkemuka.

Ketahui Fungsi Performance Drink 

  1. Meningkatkan daya ketahanan badan - memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencereakan tubuh.
  2. membekalkan tenaga dan daya ketahanan fizikal - ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolisma air dalam tubuh.
  3. mencegah penghidratan - mengurangkan kehausan, mencegah penyah hidratan, melembabkan kulit.
  4. mengekalkan paras gula - terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga dan mempercepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.
Performance Drink ini sesuai untuk para atlet, orang yang berpuasa, selepas dan sebelum pembedahan, pesakit cirit-birit, keletihan, rendah paras gula, kepeningan dan sebagainya.

Jika anda tergolong dalam golongan di atas, jom cuba performance drink ini dengan perisa oren yang sedap. Bagus untuk mengelakkan hidrasi badan. Saya juga pengamal Performance Drink. Kurang rasa letih semasa berpuasa dan kini menjadi kegemaran encik suami yang aktif bersukan. Pasti sebotol air Performance Drink menjadi bekal jika ke sport center. 

Cara bancuhan
Latihan fizikal - campurkan 2 sudu besar dalam 500ml air. Juga boleh dicampurkan dengan jus kegemaran anda.

Untuk belian secara online klik di sini : Performance drink 



atau Hubungi saya untuk mendapatkan produk ini!!



No comments:

Post a Comment