Tuesday, October 21, 2014

Inginkan Kulit Muka Licin, Gebu dan bebas jerawat?

Assalamualaikum...



Inginkan Kulit gebu, licin dan bebas jerawat? Ya, jawapan saya. Anda pula? Pasti menjadi dambaan setiap insan terutama wanita yang sentiasa menjaga penampilan. Walaupun dia seorang surirumah. Perlu tau, penjagaan muka untuk suami. Baru ikatan kasih sayang sentiasa utuh dan harmoni ewah.. Oklah kali ini saya nak perkenalkan Set Kulit Cantik Sahklee. Yelah nak kulit cantik mesti penjagaan dalaman juga perlu diutamakan. Betul tak?

Set kulit memang melambak-lambak di pasaran dan saya tidak mengatakan ia tidak bagus ya. Semuanya bagus-bagus mengikut kesesuaian individu. Tapi produk pilihan saya Shaklee. Mengapa Shaklee? sebab ia sentiasa selamat, berkesan dan selamat (diuji secara klinikal oleh para saintis Shaklee)

Set Kulit Cantik terdiri daripada:

ESP  (Energising Soy Protein)

Berfungsi untuk meremajakan kulit : meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

Membaiki pigmentasi : Membaiki masalah rambut beruban dan rambut gugur, membaiki pigmentasi, kedutan dan kesan tua.


Vitamin C sustain Release 500mg

Membentuk Kolagen : Merangsang pembentukan kolagen. 

Mencanikkan kulit: Pengambilan Vitamin C setiap hari membantu untuk mencerahkan kulit serta melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmentasi. Pigmentasi adalah faktor utama pembentukan jerawat.


Vitamin B Complex

Melawan tekanan: Memastikan kesihatan fungsi saraf, sekali gus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan isomnia.
Vitamin E Complex

Anti penuaan : 1 kapsul Vitamin E sehari membantumelambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Vitamin ini juga membantu memulihkan tekstur kulit dan ton muka.  

Jika anda mempunyai bajet lebih bolehlah add on Shaklee Collagen Powder yang memang super duper best. Untuk sebarang pertanyaan bolehlah hubungi melalui whatsapp atau email saya seperti di bawah. Jangan segan-segan dan malu ya.




No comments:

Post a Comment