Tuesday, April 22, 2014

Best ke Jadi Ahli Shaklee?

Assalamualaikum..


Ramai jugak yang bertanya "banyak ke faedah yang kita peroleh jika jadi ahli SHAKLEE?"
Ada juga pelanggan yang berkata "saya dapat beli dengan harga ahli dekat si dia, xperlulah nak jadi ahli." Pasti banyak jawapan yang pernah anda dengar bukan.

Bagi saya bila ditanya "Best ke Jadi Ahli Shaklee?" Saya akan jawab "YA". Sebab saya pengguna tegar barangan Shaklee, baik dari penjagaan kesihatan, penjagaan muka dan rumah. Saya guna produk ini, saya dapat beli dengan harga ahli, saya dapat beli dengan harga PROMOSI, err dapat lagi cash back dari Shaklee (T&C).

Saya pasti kebanyakkan pengguna vitamin Shaklee akan membuat pembelian untuk kali kedua dan seterusnya kerana pengambilan vitamin untuk kesihatan perlu dilakukan secara konsisten untuk mendapatkan hasil yang bagus. Jika kita cuma menghabiskan sebotol sahaja, saya pasti ramai yang masih belum melihat perubahan dalam kesihatan mereka.

Shaklee ni merupakan MLM. Ramai yang berfikiran "lebih ramai downline kamu maka lebih kayalah kau". Err taklah konsep MLM Shaklee bukan macam tu dik. Jika kamu rajin buat sale maka adalah ganjaran. Kalau downline kamu seorang yang tidak aktif. Kamu tidak dapat apa-apa.

Berapa harga untuk jadi Ahli Shaklee?
terdapat dua kaedah atau cara untuk menjadi ahli.
1. Membuat pembelian melebihi RM660 dengan 200 uv (point) secara automatik anda layak untuk menjadi ahli Shaklee secara PERCUMA.

2. Atau jika tidak mahu membuat pembelian sebanyak itu, bayar sahaja RM75 (semenanjung) atau RM85 (sabah/serawak). Yuran ini bukan untuk upline kamu tapi untuk beg, buku-buku serta postage ke rumah kamu. (terus dari shaklee).

Faedah Menjadi Ahli Shaklee:
1. Keahlian Seumur Hidup.
2. Anda Layak mendapat cash back money jika pembelian mencapai nilai-nilai tertentu.
3. Berpeluang untk membeli barangan PROMOSI shaklee setiap bulan.
4. Anda akan dimasukkan ke group eksklusif untuk customer kumpulan kami.
5. Anda juga berpeluang untuk mendapat 3C "Cash, car, convention" (T&C).
5. Bagi yang berminat uuntuk berbisnes, anda akan dlatih sehingga berjaya tetapi jika anda tidak berminat tiada paksaan dalam group kami. Kami menghormati pendirian anda.

JOM sertai kumpulan saya yang superduper awessssome!!
FB: Noorizdayantie Samar
Fpage: Mommy Izzatie
Email: yantie3011@gmail.com
Whatsapp: 0195590084



No comments:

Post a Comment