Monday, December 10, 2012

Atasi masalah kulit anda dengan Shaklee Collagen Powder

Shaklee Collagen Powder

Apakah keistimewaan Collagen powder shaklee ini sehingga menjadi kegilaan ramai. Sangat disyorkan kepada pengguna yang mengalami masalah liang pori-pori besar, kulit berjeragat, tona kulit tidak sekata, masalah jerawat dan parut jerawat, wajah kusam.

Apakah kandungan Shaklee Collagen Powder
Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran. Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.


kesan kekurangan collogen dalam badan

Penghasilan kolagen berkurangan dengan kadar 1.5% pada setiap tahun selepas usia 25 tahun.Kesan penurangannya mula dirasai lebihkurang 10 tahun kemudian. Selepas usia 45-50 tahun, badan kita akan kehilangan hampir separuh daripada kolagen yang ada. Jadi, semakin tua, semakin berkurangan kolagen dalam badan. Oleh itu kolagen diambil sebagai makanan kesihatan untuk pelbagai penyakit seperti osteoarthritis(sakit sendi), osteoporosis, arteriosclerosis selain untuk kegunaan kosmetik dan pelembab kulit.

Kelebihan pengambilan Collagen

-memelihara ketegangan dan keanjalan kulit
-memelihara kelembapan kulit
-menyokong baikpulih tisu dari kecederaan otot dan tulang
-menguatkan otot dan tulang
-membantu hati dalam proses detoksifikasi(buang toksin)
-memelihara kelenturan sendi
-mengurangkan keradangan(inflammation)
-memberi tenaga
-membantu pola tidur
-memulihkan penyakit saraf dengan membina semula lapisan protin pada saraf

So boleh disimpulkan di sini Collagen ini penting untuk menjaga kesihatan kulit serta fungsi-fungsi badan yang lain. Jom jaga kesihatan kulit kita dari awal supaya kita kekal sihat dan awet muda.

Berminat?? Hubungi saya untuk mendapatkan SCP anda berserta kosultasi PERCUMA! EMAIL: yantie3011@gmail.com / SMS/CALL:0195590084

No comments:

Post a Comment