Monday, November 5, 2012

Joint Health Tablet - Masalah sakit sendi dan sakit lutut?

Masalah sakit sendi dan sakit lutut?

Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendisendi.

Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.

Adakah anda tergolong di dalam kumpulan di bawah?
 
Ia berlaku apabila tulang rawan yang membentuk permukaan sendi menjadi hausIni akan menyebabkan sendi menjadi bengkak, sakit dan kebas dan menjadi punca kepada kemerosotan sendi tulang yang progresif (penyakit degeneratif sendi). 

Keradangan berlaku kerana darah (tidak cukup khasiat) yang dibekalkan kurang meskipun seseorang itu sihat. Ini kerana, tubuh badan tidak boleh menghasilkan zat makanan yang mencukupi bagi menyelaras dan memastikan kadar pemulihan dan pembaharuan yang diperlukan.

Semakin umur kita meningkat, tulang rawan menyusut secara semulajadi. Tekanan fizikal yang berterusan dan bebanan boleh mempercepatkan kerosakan tulang rawan dengan encetuskan pembebasan bahan kimia yang menyerang tulang rawan dan menyebabkan ketidakselesaan sendi dan pergerakan terbatas
  
Bagaimana Join Health tablet membantu?
  • Menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan.
  • Membantu mengekalkan tulang rawan. 
  • Memberikan nutrien penting dalam kesihatan sendi. 
Berminat??? hubungi saya untuk mendapatkan Joint Health Tablet berserta kosultasi PERCUMA!
EMAIL: yantie3011@gmail.com / SMS/CALL:0195590084


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. 


No comments:

Post a Comment