Sunday, December 4, 2016

Income tambahan dari rumah

Assalamualaikum... 


Kegawatan ekonomi yang semakin meruncing di negara kita ini wajib rasanya kita mempunyai income tambahan selain daripada mengharapkan gaji bulanan sahaja. Lagi-lagi jika isteri tidak bekerja. Mesti sedikit sebanyak ingin juga membantu suami dalam menjaya pendapatan dari rumah.

Bak kata orang sediakan payung sebelum hujan. 

Ramai juga antara rakyat Malaysia kini terpaksa diberhentikan kerja atas faktor kegawatan ekonomi yang melanda. Makanya perlu ada income tambahan dari rumah. 

Kenapa saya memilih SHAKLEE sebagai income tambahan dari Rumah?

MODAL KECIL

Untuk memulakan sesuatu pernigaan memang tidak di nafikan perlu mempunyai modal yang besar untuk membeli stok dan stok in pula perlu dihabiskan dalam waktu tertentu agar modal ini dapat dipusingkan semula.
Namun melalui pernigaan shaklee ia hanya memerlukan modal yang kecil sahaja dan iaitu sebanyak RM68.90 sahaja tanpa perlu membeli stok sebagai simpanan. 


CARA PEMBELIAN PRODUK YANG MUDAH

Pembelian order/pesanan barangan yang sangat mudah dan senang. Bagi sesetengah produk pembelian agak merumitkan dan memakan kos dari segi pengeposan. Namun, untuk barangan Shaklee, anda boleh membuat pesanan melalui 3 kaedah yang mudah dan senang! Kini tiada alasan lagi tiada kenderaan untuk ke branch atau  sukar untuk membeli pesanan pelanggan. Tambahan pula, kos pengeposan FLAT RATE sebanyak RM10 ringgit sahaja bagi setiap pembelain. 

PRODUK YANG TERKENAL

Untuk produk shaklee ini, anda tidak perlu khuwatir tentang penjenamaan atau pengiklanan. Terbukti produk Shaklee sudah terkenal dan telah berada lama di Malaysia. Apa yang perlu anda lakukan adalah perkenalkan kepada kawan-kawan anda, Anda adalah Pengedar Sah Shaklee. 


KOMISYEN YANG LUMAYAN

Setiap pembelian produk Shaklee, anda akan memiliki dua komisyen iaitu komisyen jualan dan bonus yang diberi sendiri oleh pihak Shaklee terus ke akaun anda. Bonus jualan ini akan diperolehi sekiranya anda membuat pembelian melebihi 150UV. Bagaimana nak membuat pembelian sehingga 150UV? Anda hanya perlu menjual sebanyak 2 botol VIVIX. 

BONUS SHAKLEE

Terdapat 3 BONUS yang boleh anda miliki setelah memceburkan diri dalam perniagaan Sahklee iaitu CASH BONUS, CAR BONUS, CONVENTION ketiga-tiga ini layak anda miliki!

PRODUK YANG BERKUALITI

Produk Shaklee ini sentiasa berkesan, Mesra alam dan selamat. Produk Shaklee ini telah melalui ujian klinikal dan dipaternkan oleh ahli saintis. Produk ini juga telah mencapai hingga 100 tahun dan terbukti berkesan. 


PEMBELAJARAN MELALUI ONLINE

Bagi yan baru menceburkan diri dalam Shaklee, anda tidak perlu risau tenatang ilmu tebnatng produk. untuk kummpulan kami, anda boleh mengikuti kelas yang diadakan secara atas talian atau melalui group Whatsapp. Mudahnya!!


Maka jangan ragu-ragu untuk menyertai kami sebagai Shaklee Independent Distributor untuk mendapatkan semua keistimewaan yang di tawarkan oleh Shaklee.

Hubungi kak yan ya untuk mendapatkan keterangan lanjut!

Kak yant SIDPRO 
+60195590084






No comments:

Post a Comment