Friday, November 25, 2016

Vitamin Untuk Ibu Hamil yang Lengkap


Ibu hamil? Tahniah kerana anda bakal menjadi ibu dan ayah selepas ini. Namun bagi ibu hamil ini seringkali akan cepat letih, tidak bermaya dan loya ketika hamil. Jika anda mengalami simptom ini bermaksud badan anda tidak mencukupi vitamin perlu. Oleh itu sangat penting bagi ibu-ibu menjaga kesihatan sebaiknya sepanjag tempoh kehamilan. Maka untuk mengisi ketidakcukupan vitamin perlu di dalam badan, ibu hamil perlu mengambil supllement untuk memastikan segala zat dan nutrien penting dapat disalurkan kepada bayi. 

Ibu hamil memang sangat perlukan vitamin untuk memastikan keadaan diri dan bayi dalam kandungan sihat dan mendapatkan nutrien yang penting sepanjang tempoh kehamilan. Melalui pemakanan sahaja sememangnya tidak mencukupi, Ibu hamil sangat memerlukan nutrien-nutrien penting untuk perkembangan bayi dan memastikan tubuh badan sentiasa sihat. 

Semasa hamil, ibu-ibu yang mengandung akan mengalami perubahan hormon dalam badan dan ia akan mengakibatkan ketidakseimbangan hormon. Selain itu juga, ibu mengandung akan mengalami perubahan fizikal dan menyebabkan keperluan nutrien dalam badan juga bertambah. 

Vitamin Untuk ibu hamil ini membantu dalam membekalkan kesemua nutrien perlu sewaktu kehamilan. Jadi untuk ibu-ibu hamil ini sangat disarankan untuk mengambil Set IBU HAMIL SHAKLEE

Namun bagi yang mempunyai masalah angin dan loya yang agak teruk, Boleh ditambahkan Vitamin Papermint Ginger Plus uuntuk mengurangkan rasa loya dan angin di dalam badan.

untuk pembelian dan sebarang pertanyan Sila hubungi saya ya. Konsultasi akan diberikan setelah pembelian dibuat. Jom jangan segan dan malu untuk bertanya.


No comments:

Post a Comment