Thursday, November 24, 2016

Set Kulit Cantik Yang Selamat dan Berkesan



Ada tak di kalangan anda sekarang mempunyai masalah dalam kulit wajah seperti di bawah?

kulit berjerawat
kulit berminyak
kulit berjeragat
kulit kusam
tona warna kulit tidak sekata
kulit kering

Masalah-masalah kulit di atas sedikit sebanyak boleh mempengaruhi keyakinan seseorang untuk berhadapan dengan orang lain. Lagi pula jika pekerjaan anda sememangnya memerlukan bersemuka dengan orang luar. Ini kerna lumrah utama manusia suka lihat kepada kecantikan. Namun jika anda mempunyai masalah kulit ini jangan berasa rendah diri okay! Jangan pula terlalu taksub dan membeli segala produk secara sembarang tanpa memeriksa kandungan bahan kimia yang terkandng di dalam setiap barangan tersebut. Ia sedikit sebanyak boleh menyebabkan kulit anda bertambah teruk!

Jika anda mempunyai masalah-masalah kulit di atas, terdapat beberapa alternatif lain untuk pemulihan semula. Dalam rangkaian produk shaklee juga terdapat beberapa set kulit yang sememangnya berkesan dan selamat. Ia bukan sahaja dapat bertindak secara luaran, namun ia turut juga membantu memperbaiki masalah kulit secara dalaman. 

Berikut adalah beberapa set kulit cantik yang boleh diambil :


Shaklee collagen powder ini memang sangat membantu dalam memudarkan jeragat dan memberikan ton warna kulit semakin sekata. Formulasi collagen ini juga membantu dalam menganjalkan semula kulit secara keseluruhan. 



2. Set Kulit Cantik 


Untuk yang mempunyai masaah kulit yang agak serius, sangat disarankan untuk mengambil set kulit cantik ini. set ini terdiri daripada : Vitamin C, Vitamin E complex, B-complex

Fungsi utama untuk setiap vitamin ni adalah seperti berikut:

Sustained release Vita C: Vitamin ini membantu dalam merangsang pembentuan kollagen ia berfungsi untuk menghalang otot menjadi lembik. vitamin C juga berperanan untuk menyekat pembentukkan pigmen.

Vita E Complex : Pengambilan Vita E setiap hari dapat mengurangkan kedutan muka,garis halus, akne (jerawat)dan bintik penuaan. Ia mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha. Vita E juga berperanan untuk mengurangkan parut dan ia boleh di sapukan terus ke permukaan parut. 

Vitamin B Complex : vitamin B Complex sangat perlu dalam tubuh badan harian. Vitamin B ini bertindk sebagai anti stress pada badan. Stress adalah salah satu penyumbang kepada ketidakseimbangan hormon dalam badan. Jika hormon dlam badan tidak seimbang maka ia mudah untuk mempunyai masalah kulit dan sebaginya. 

 kenal pasti dahulu masalah kulit anda dan konsume mengikut keperluan kulit anda ya. Jangan risau produk shaklee ni sentiasa selamat dan berkesan. Tanpa ragu-ragu jom hubungi yanti  segera! 


No comments:

Post a Comment