Wednesday, November 30, 2016

SET BERSALIN SHAKLEE YANG BEST!

Assalamualaikum semua....

Alhamdulillah menginjak setahun usia pada hari ini. Saya nak kongsikan pengalaman saya semasa berpantang anak ke dua. Memag menjadi kebiasaan untuk wanita hamil akan mencari set bersalin ketika usia kandungan memasuki lapan bulan. Serius semasa anak pertama saya hanya cuba jaya dan kalu boleh nak yang paling murah lah kan. sebab nak jimat kos dan sebagainya tapi bila time berpantang rasa rugi sangat tak ambil set yang best sebab masa berpantang nilah luka dan tubuh badan kita sangat lemah dan benar-benar memelukan SET BERSALIN yang lengkap dan membantu kita semasa proses pemulihan.

Semasa anak pertama, saya menghadapi masalah sembelit yang agak serius. menangis tahan sakit tau! masa nak pertama ni saya masih belum menggunakan Set Bersalin Shaklee (kenal shaklee pun belum lagi). Bayangkanlah malam-malam dengan anak yang bangun nak menyusu kendian pula dengan sembelit lagi. Ingat lagi jam 3 pagi saya duduk di dalam toilet menangis sorang-sorang sengsara dek sembelit. Huhu rasa tak nak ingat dah,memang akan buat rasa seriau  nak bersalin normal time tu.

Alhamdulillah,masa anak kedua dah mula kenal dengan produk shaklee saya amik SET BERSALIN Shaklee. Memang rasa lain sedikit, badan pun lebih bertenaga walaupun kesan bius masih terkesan. Cuma pada waktu itu sakit kepala yang teramat sangat. Bila nurse cek tekanan darah, pada paras normal. Nurse dan doktor juga berpesan untuk mengambil Vitamin C untuk pemulihan luka yang cepat.

Nak tau tak set bersalin apa yang saya guna?


Inilah SET BERSALIN yang saya ambil cuma saya tambahkan dengan ESP dan Ostematrik. Saya sangat mencadangkan kalau ada mommies kat luar sana nak ambil SET BERSALIN ini. Ia bukan sahaja membantu dalam penyembuhan luka yang cepat, juga membantu dalam membekalkan segala nutrien penting yang diperlukan tubuh badan selepas bersalin. Selain itu, dapat memberikan tenaga bepanjangan untuk imu selespasbersalin. 

Jika ada mommies yang inginkan set bersalin ini jom whatsapp yantie ya untuk sebarang pertanyaan. Mommies boleh hubungi yanti di sini, untuk fast respond Whatsapp yantie ya! =)





No comments:

Post a Comment