Wednesday, November 23, 2016

Pengalaman menggunakan Set Berpantang Shaklee

Assalamualaikum semua!!

Bagi ibu-ibu yang mengandung, bila dah time dekat-dekat nak bersalin tu mesti nak kena cari juga set berpantang yag sangat sesuai untuk diri sendiri. Yelah kesihatan kita time ini memang sangat lemah dan mudah sangat dapat sakit. Jadi untuk elakkan keluar masuk wad, ibu-ibu lepas bersalin ni memang perlu makanan tambahan selain mengamalkan makanan seimbang. 


Saya nak cerita sedikit tentang pengalaman saya menggunakan set berpantang shaklee. Saya menggunakan sepenuhnya set berpantang shaklee ni sewaktu melahirkan anak yang kedua. Semasa mengandung anak kedua juga saya sepenuhnya mengamalkan SET HAMIL SHAKLEE. Alhamdulillah semasa mengandung anak kedua tiada alahan teruk cuma bleeding di awal kehamilan. 

Saya bersalin anak kedua melalui pembedahan disebabkan kedudukan baby yang melintang pada usia kandungan 36week 5day. Bekalan vitamin Shaklee ini memang saya bawa sekali di dalam beg. Selepas sahaja melahirkan anak, dan seteah mendapat kebenaran doktor untuk makan,  terus saya telan Vitamin shaklee untuk mengelakkan kelehitan. Alhamdulillah badan dapat recover dari keletihan cuma saya terkesan dengan ubat bius. Sakit kepala dan di bahagian kening memang sangat ketara, sehingga saya tidak dapat nak angkat kepala. 

Anak saya pula disahkan penghidap G6PD disebabkan salah seorang daripada saya atau suami pembawa gen ini. Maka seminggu saya bermastautin di hospital Slim River untuk pemantauan baby. Doktor melarang saya mengambil sebarang ubat-ubatan berasakan herba yang boleh membahayakan baby saya. Saya ikhtiarkan sepanjang berpantang SET BERPANTANG SHAKLEE. Alhamdulillah badan sihat dan segar semasa berpantang. Lagi best masalah sembelit yang saya alami ketika bersalin anak pertama tidak berulang lagi! Setiap hari sistem pembuangan juga lawas. Susu badan juga keluar dan mengalir dengan baik. 

Untuk ibu-ibu yang tengah mencari set berantang, saya cadangkan anda untuk ambil SET BERPANTANG SHAKLEE memang sangat bagus untk kesihatan badan anda. Setiap Vitamin yang terdapat di dalam set ini berfungsi untuk memenuhi setiap keperluan badan. Bacaan untuk setiap fungsi Vitamin dan Testimoni Set berpantang boleh klik di link ini: 


Jadi ibu-ibu yang ingin mendapatan set berpantang ini boleh terus hubungi yantie ya. Konsultasi sepenuhnya akan diberikan selepas membuat pembelian. Jom hubungi yantie sekarang!


No comments:

Post a Comment