Tuesday, November 22, 2016

Cara nak jadi Ahli Shaklee

Assalamualaikum semua.


Pernah tertanya tak macam mana nak jadi ahli shaklee dan ingin mendapat semua keistimewaan yang ahli shaklee dapat? Kalau ya teruskan pembacaan anda.

Nak jadi ahli shaklee ini tak susah, senang sangat! Jika anda telah berjumpa artikel ini bermakna anda sangat bertuah kerana telah pun berjumpa dengan Leader anda.

Untuk Keahlian Shaklee anda diberi dua cara pilihan untuk mendaftar iaitu dengan membayar yuran keahlian atau SECARA PERCUMA!

1. YURAN KEAHLIAN


Untuk yang ingin mendaftar melalui pembayaran yuran keahlian, anda di wajibkan membayar sebanyak RM68.90 sahaja untuk keahlian dan serta merta anda terus layak membuat pembelian produk dengan mendapat harga keahlian. (Tidak termasuk harga pos dan GST)

2. KEAHLIAN PERCUMA

Boleh ke saya dapatkan keahlian percuma? Ya boleh sangat! siapa kata tak boleh dapat keahlian percuma. Jika anda sedang bercadang untuk mengambil set penyusuan atau set bersalin inilah peluang anda untuk mendapatkan keahlian secara percuma. 

Untuk pengetahuan anda juga anda berpeluang tau untuk mendapat cash back yang diberi terus ke akaun bank anda. Hah seronok tak? Dapat beli dengan harga ahli kemudian berpeluang pulak lagi untuk dapat cash back. 


Mana satu pilihan anda? Jom sertai kami dalam membina empayar shaklee. Banyak sangat kelebihan yang bakal anda perolehi jika mendaftar sebagai ahli. Jangan bertangguh lagi jom hubungi saya untuk keterangan lebih lanjut.


No comments:

Post a Comment