Friday, October 17, 2014

Testimoni Set Hamil dan Set Berpantang Shaklee

Assalamualaikum...

Bagi yang masih tercari-cari set hamil dan set berpantang, saya sangat syorkan ibu-ibu di luar sana mencuba set Hamil dan Set Berpantang Shaklee. 

Saya juga pengguna set Hamil dan Berpantang Shaklee sememangnya merasai kelainan semasa mengamalkan set-set ini. Walaupun sewaktu di awal usia kandungan, saya mengalami pendarahan, Alhamdulillah baby yang lahir comel dan sihat walaupun mempunyai G6PD. Sewaktu berpantang pula tiada lagi sembelit dan luka pebedahan cepat sembuh. Dan sekarang saya masih meneruskan set Penyusuan Shaklee untuk anak ke dua saya. Kulit saya juga dah tidak kering lagi. Suka sangat!

Jom saya kongsikan sedikit testimoni rakan-rakan yang menggunakan set Hamil dan Berpantang Shaklee ini.









Bagi yang masih tercari-cari set Hamil dan set Berpantang tu jom cepat-cepat hubungi saya untuk pilihan vitamin mengikut bajet anda. Dan yang paling best bulan ni Oktober 2014 berlangsungnya PROMOSI ESP tau. Memang berbaloi untuk grab ESP bulan ni. Berminat? Jom hubungi saya segera.






No comments:

Post a Comment